דפים

יום שישי, 16 ביולי 2010

10 האנשים העשירים בעולם+סרטון מטורף של ההון שלהם


10. דיוויד תומסון, בן 49, 22 מיליארד דולר, גרוש +3. תומסון השתלט על העסק של אביו לאחר שנפטר שנה שעברה, ומאז רואה רק הצלחות. תומסון הבן לראשונה ברשימת עשירי העולם ועוד במקום העשירי המכובד. כמו כן כיום האיש העשיר ביותר בקנדה.

9. לי קה שינג, בן 78, 23 מיליארד דולר, אלמן +2. שינג, תושב הונג קונג העשיר ביותר, בעל הנמל התעשייתי הגדול בעולם.

8. אמאנסיו אורטגה, בן 71, 24 מיליארד דולר, נשוי +3. בעל רשת חנויות, מייסד שיטת הנסיעה עם גז, בעל חברת תיירות, בעל בנק. האיש העשיר ביותר בספרד.

7. ברנרד ארנולט, בן 58, 26 מיליארד דולר, נשוי +5. ירש מאביו את כל עסקיו, והצליח להגדיל אותם גם השנה. האיש העשיר ביותר בצרפת.

6. שלדון אדלסון, בן 73, 26.5 מיליארד דולר, נשוי +5, בעל רשת של בתי קאזינו ובתי מלון בלאס וגאס שבארצות הברית. השנה הצליח להגדיל את רווחיו.

5. לאקשמי מיטאל, בן 56, 32 מיליארד דולר, נשוי +2, אביו של מיטאל בנה עסק שמיטאל הצטרף אליו כבר בגיל 12, ובערבות הימים ירש אותו ואף הגדיל את הכנסותיו. האיש העשיר ביותר בהודו, אבל את רוב עסקיו עושה בבריטניה רבתי.

4. אינגבר קמפארד, בן 80, 33 מיליארד דולר, נשוי +4, האיש העשיר ביותר בשבדיה. במילה אחת, כי לא צריך לפרט מעבר לזה - איקאה.

3. קארלוס סלים ח’לו, בן 67, 49 מיליארד דולר, אלמן +6, הגדיל את הונו ב-19 מיליארד דולר בשנה האחרונה בלבד בזכות חברת הטלפונים הסלולריים שלו שמשגשגת במקסיקו. האיש העשיר ביותר במקסיקו ועפ``י הנבואות הוא עוד יכול להפוך לאיש העשיר בעולם בעוד כמה שנים.

2. כל כך קרוב, כל כך קרוב למקום הראשון, אבל גם השנה לא הצליח וורן באפט להדביק את הראשון. באפט, בן 76, 52 מיליארד דולר, נשוי +3, חסרו לו 4 מיליארד בשביל להגיע לראשון. גם לו התחזיות מנבאות שהוא עוד יעקוף את הראשון. משקיען בינלאומי עם עסקים מסביב לעולם, בבעלותו חברות ביטוח, חברות אופנה, חברות אספקה. יש לו אחוזים בקוקה קולה והרוויח השנה 10 מיליארד דולר.

ובמקום הראשון, כרגיל, נמצא ביל וויליאם גייטס, בן 51, עם הון עצמי של 56 מיליארד דולר, נשוי +3. בגיל 31 הקים את מייקרוסופט והאידיאולוגיה שלו הייתה ``מחשב על כל שולחן עבודה ובכל בית``. כיום תורם למחקרים למציאת תרופות למחלות חשוכות מרפא כגון איידס ומלריה.

עוד ברשימה נמצא כי אלברט וון תורן (גרמניה) הוא הצעיר שברשימה. אלברט רק בן 23 וכבר יש לו הון עצמי של 2 מיליארד דולר. המבוגר ביותר הוא ג’ון סימפלוט, האמריקאי בן ה-98, שלו ולמשפחתו יש הון עצמי של 3.2 מיליארד דולר. 29 מתוך שלל המיליארדרים, הצליחו להסתיר את גילם בפני פורבס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה