דפים

יום חמישי, 15 ביולי 2010

בר רפאלי - הפרסומת שזיעזעה את המדינה


בר רפאלי



הארגונים מאיימים בחרם צרכני על החברה בגלל הקמפיין בכיכובה של בר רפאלי. "זאת הפרסומת החמורה ביותר מבחינתנו, עקב ההקבלה בין שם הדוגמנית למוצר דומם, המציגה דימוי נשי כנוע, שמוגבל לדלת אמותיו של המטבח", הסבירה אחת השופטות. מי עדן: "מתנצלים אם פגענו במישהו" לא מספיק שמשבר המים פגע בפעילות השוטפת של מי עדן, כעת מאיימים ארגוני הנשים בחרם צרכני על החברה: קמפיין מיני בר, בכיכובה של בר רפאלי, הוכתר על ידי ארגוני נשים בראשות ויצ"ו לסקסיסטי ביותר לשנת 2008.


איך אפשר לשכנע את המפרסמים לסגת מהמחשבה הוותיקה כי סקס מוכר, משיבה ארנפרוינד-כהן כי לא תמיד צריך ללכת למקום מיני ויצרי. "גם המפרסמים יודעים את זה", היא טוענת, "חלקם אמרו לי שלא לציטוט, במסגרת פגישות שקיימתי עמם לצורך הקמפיין, שכאשר אין הברקה או רעיון יצירתי, מוציאים את הציצי ואת התחת החוצה. מבחינתם זה הכי קל, אבל דווקא מפרסם שימתן את הפרסומת יזכה להגיד אמירה חזקה יותר".


ממי עדן נמסר: "הפרסומת בה מדובר הינה רק אחת מבין למעלה מעשר פרסומות, שאותן העלתה מי עדן בשנה האחרונה, ואשר חלקן אף זכו בפרסים בינלאומיים. אם הפרסומת פגעה במישהו אנו מתנצלים, זו לא היתה הכוונה. ניקח זאת לתשומת ליבנו להבא".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה