דפים

יום חמישי, 15 ביולי 2010

גבר אמיתי בהריון! אמיתי, דבר מטורף!!!! מוליד מוטציה מפחידה(הסבר מפורט בפנים)י

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEip7lkDNUPAac3TX1hiy6lCf01dLHm7gqLl-hlJQH9A7JSAVcrjCkba091cYqtHN1TSkymKOuTT8Tr9GzKBPlqa0EvJ9F7djtvNeUylLL0VyqmArq7xTgvxlF8Gpnfra_yCayxvrwaWdbQ/s400/Pregnant+Man.jpg

הודו: גבר ילד את אחיו?



גבר הודי בן 36, שסבל מבטן עצומה כל חייו מבלי שידע מדוע, הובהל לבית החולים לאחר שסבל מכאבים והתברר כי בבטנו נמצא אחיו התאום



בטנו של סנג'ו בגהאט היתה פעם כה נפוחה עד שהוא נראה בחודש תשיעי של הריון ובקושי הצליח לנשום.

בגהאט, שהתגורר בעיר נגפור שבהודו, סיפר כי היה מודע כל חייו לבטנו הגדולה והעצומה, אך לילה אחד בחודש יוני 1999, הבעיה שלו הפכה לדבר מה הרבה יותר גדול מבעיה קוסמטית.

אמבולנס הבהיל את החקלאי בן ה- 36 לבית החולים. הרופאים חשבו כי מדובר בגידול עצום, ולכן החליטו לנתח ולהסיר את מקור הבליטה העצומה שבבטנו.

ביסודו של דבר, סיפרו הרופאים מבית החולים 'Tata Memorial' שבמאמביי הגידול היה כה גדול עד שלחץ על הסרעפת וזו גם הסיבה מדוע התקשה בגהאט לנשום. בשל גודלו העצום של הגידול היו הרופאים מודעים לקושי שבניתוח וציפו לבעיות רבות.

הרופאים הצליחו למעשה לזהות את הגידול רק לאחר שהחלו בניתוח, אך בעוד הם מנתחים את בגהאט, הבחינו בדבר מה שמעולם לא נתקלו בו. כשחתכו לעומק בטנו של בגהאט, גלונים של נוזלים נשפכו החוצה, ואז משהו בלתי רגיל קרה.

"להפתעתי ולמרבה הזוועה", סיפר אחד הרופאים "יכולתי ללחוץ יד עם מישהו בפנים... זה היה מזעזע עבורי".
הוצאת המוטציה

בראיון לרשת ABC סיפרה אחת הרופאות על אירועי אותו יום בחדר הניתוחים: "הוא הכניס את ידו פנימה ואמר כי ישנן המון עצמות בפנים", אמרה. "תחילה, זרוע אחת יצאה החוצה. ואז זרוע נוספת יצאה החוצה. ואז מספר חלקים של איברי מין, כמה חלקי שיער, רגל, לסתות, עוד רגל, שיער".

"בתוך בטנו של בגהאט היה יצור מוזר, מפותח בחלקו, בעל רגליים וידיים שהיו מאוד מפותחות. ציפורניו היו ארוכות למדי".

"היינו מזועזעים. היינו מבולבלים ונדהמים", סיפרה.

גוף בתוך גוף?

במבט ראשון היה נראה כאילו בגהאט בהריון. למעשה, מה שהוציאו הרופאים מבטנו היה גוף המוטציה של אחיו התאום של בגהאט. בגהאט, הם גילו, סבל מאחד המצבים הרפואיים היוצאי דופן ביותר בעולם - עובר בתוך עובר. זוהי חריגות נדירה ביותר המתרחשת כאשר עובר נלכד בתוך גופו של התאום שלו. העובר הלכוד יכול לשרוד כטפיל גם לאחר הלידה על-ידי כך שהוא יוצר מבנה הדומה לחבל הטבור המנצל את אספקת הדם של התאום עד שהוא גדל למידה כה גדולה הגורמת נזק לפונדקאי, נקודת הזמן שבה מתערבים הרופאים.

על-פי דברי הרופאים, ישנם פחות מ- 90 מקרים של עובר בתוך עובר שדווחו בספרות המקצועית.

תופעה של עובר בתוך עובר מתרחשת בשלב מוקדם מאוד של הריון עם תאומים, כאשר אחד העוברים נכרך ועוטף את האחר. העובר הדומיננטי גדל, בעוד העובר שהיה אמור להיות התאום שלו ממשיך להתפתח לאורך ההריון, ניזון מהתאום הפונדקאי כמו סוג של טפיל. בדרך כלל, שני התאומים מתים לפני הלידה מהלחץ של השימוש באותה שליה.

למרות זאת, לפעמים, כמו במקרה של בגהאט, התאום הפונדקאי שורד ונולד. מה שהופך את המקרה לכל כך יוצא דופן הוא כי אף אחד לא חשד כי בגהאט נושא תאום בבטנו במשך 36 שנה.

לדברי בגהאט, הוא חש הקלה גדולה מאוד לאחר הניתוח. לא עניין אותו לדעת מה עשו לו הרופאים או לראות מה הוציאו מתוך בטנו. "הוא לא רצה לראות זאת מאחר שזה נראה מבעית", סיפרו הרופאים.

לא לראות ולא לשמוע

בתוך בטנו של בגהאט לא נמצאה שליה - התאום הטפיל התחבר ישירות לאספקת הדם של בגהאט. מיד לאחר הניתוח, כאביו של בגהאט וקשיי הנשימה שלו נעלמו והוא התאושש לחלוטין.

המקרה מוגדר כנס רפואי על-ידי הרופאים' אך עבור בגהאט מצבו היה מקור לבושה ואומללות. כל חייו, אנשים בכפר שבו התגורר הקניטו אותו באכזריות ואמרו לו כי הוא נראה בהריון. באופן אירוני, הם צדקו במידה מסויימת.

כיום בגהאט נהנה מבריאות טובה ומנהל חיים נורמליים, אך עדיין סובל מהטרדות שונות. "הם עדיין לועגים לו ואומרים לו 'הלכת לניתוח וילדת תינוק'", מספרים הרופאים.



4 תגובות:

  1. ראשוןןןןןןןןן

    השבמחק
  2. אז אתה הומו

    השבמחק
  3. הומו זין מזוין הבן של הבן זונה חרה אידיוט

    השבמחק
  4. אווי :(
    מסכן . .
    אחיו התאום בריא ?
    אני מקווה שכן..

    השבמחק